Termeni si conditii

1. Politica de livrare a produselor

MODALITATEA DE LIVRARE SI TERMENELE DE LIVRARE

  • Livrare prin Fan Courier (livrare la adresa Utilizatorului)

Pentru comenzile inregistrate LUNI – VINERI, PANA IN ORA 15:30: 1 – 3 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

Pentru comenzile inregistrate LUNI – VINERI, DUPA ORA 15:30 si comenzile inregistrate in WEEKEND: 2 – 4 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri, intre orele 09:00 – 17:30 si sambata intre orele 09.00 – 13.00.

Important: In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare.

  • Livrare prin Ridicare locala (ridicare personala din sediul Podoabe cu stil). Clientul va fi notificat dupa ce va fi pregatita comanda, pentru a putea veni la magazin, sa ridice comanda.

COSTURI LIVRARE

  • Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 1000 lei beneficiaza de livrare GRATUITA.
  • Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 1000 Lei se va aplica un cost de transport in valoare de 25 lei pentru Livrare prin Fan Courier. Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.

PROCEDURI OBLIGATORII LA LIVRAREA PRODUSELOR

In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, magazinul va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia.

La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia.
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului companiei de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.

2. Politica de retur / anulare

Potrivit actelor normative in vigoare:

In cazul exercitarii dreptului de retragere din contractul la distanta, Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor ce rezulta din manipularea/purtarea curenta a acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Astfel, nu poate fi acceptat returul produselor care nu mai pot fi reintroduse in circuitul comercial datorita manipularii/purtarii fara respectarea instructiunilor de utilizare si a termenilor si conditiilor prezente. Ca exemplu frecvent intalnit, nu poate fi acceptat returul produselor care prezinta uzură ce excede uzurii normale de functionare ca urmare a zgarieturilor, ciobiturilor, deformarilor, loviturilor, șocurilor mecanice/electrice, impregnarilor, condensului, etc., sau produse care au suferit intervenții neautorizate ori care nu mai au accesorii sau parti componente originale.

Consumatorul (Utilizatorul) nu isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta in cazul prestarii unor servicii de a caror executie a fost instiintat prin efectul legii sau in alt mod si a caror executie a inceput, cum ar fi serviciile absolut necesare: de transport, de constatare, de mici revizii, de mici remedieri etc.

Declaratia Consumatorului cu privire la retragerea Consumatorului din contractul la distanta poate fi trimisa la noi fara invocarea vreunui motiv, insa cu respectarea termenilor si conditiilor prezente, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care Consumatorul sau un tert indicat de catre acesta a receptionat produsul.

Consumatorul isi asuma pe risc propriu expedierea produselor pentru care nu sunt indeplinite urmatoarele “conditii tehnice obligatorii”:

Produsele trebuie sa nu prezinte urme de purtare sau de uzura care nu este uzura normala de functionare a produselor, din cauza actiunilor nepermise de manipulare/purtare mentionate in cadrul certificatului de garantie postat pe website aici.
In cazul produselor cosmetice si de parfumerie, acestea nu trebuie sa fie utilizate, desigilate sau testate.

Produsele trebuie sa prezinte “caracteristicile obligatorii” existente in momentul receptiei produselor de catre Consumator.

Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele “elemente obligatorii”: factura de cumparare, certificatul international de garantie in cazul in care acestea au fost livrate Consumatorului la cerere), precum si orice alte documente/accesorii/cadouri set cu care au fost livrate.

Consumatorul va expedia produsul catre magazin prin intermediul serviciilor de curierat/postale avand obligatia de a-l ambala pentru a fi protejat in timpul transportului si de a inscrie pe documentul de transport al produselor urmatoarele “informatii obligatorii”:

Expeditor: Nume si Prenume Utilizator;
Destinatar: S.C. Podoabe Cu Stil S.R.L, Str. Lipscani nr 63-65, in cadrul Hanul cu Tei
Numarul si data facturii de cumparare a produselor.

Atentie! Pentru a putea restitui Consumatorului contravaloarea costului de transport, in cazul returului acceptat in termenii si conditiile prezente, Consumatorul trebuie sa pastreze o copie a chitantei aferenta costului de expediere a produsului.

Dupa expedierea produsului cu informatiile obligatorii inscrise pe documentul de transport si cu indeplinirea “conditiilor tehnice obligatorii”, Consumatorul va trimite magazinului decizia sa de retragere din contractul la distanta.

In cazul in care magazinul constata ca au fost respectati termenii si conditiile prezente, atunci magazinul va restitui Consumatorului contravaloarea integrala a produsului returnat, precum si contravaloarea costului de transport suportat de catre Consumator pentru expedierea produsului. Pentru a putea restitui Consumatorului contravaloarea costului de transport, acesta trebuie sa pastreze si sa trimita prin email catre Profesionist, in termen maxim de 48h de la data primirii constatarii magazinului, o copie a chitantei aferenta costului de expediere a produsului.
Contravaloarea de returnat Consumatorului va fi transferata direct in contul bancar comunicat de catre Consumator prin intermediul website-ului. Acest cont ar putea fi debitat in cel mult 14 zile.

In cazul in care magazinul constata ca nu au fost respectati in integralitate termenii si conditiile prezente, Consumatorul nu poate beneficia de plata ramburs a costului de transport.

Daca magazinul constata ca produsul nu prezinta urme de deteriorare, de purtare sau de uzura care nu este uzura normala de functionare a produselor, dar lipsesc caracteristici sau elemente obligatorii, atunci magazinul va instiinta Consumatorul despre acest fapt, solicitandu-i sa se conformeze termenilor si conditiilor prezente in interval de 24h de la data primirii instiintarii, situatie in care termenul pentru respectarea obligatiilor legale ale magazinului se va decala corespunzator. In cazul in care Consumatorul nu se conformeaza termenilor si conditiilor prezente in intervalul de 24 de ore de la data primirii instiintarii, magazinul va returna produsul Consumatorului cu plata ramburs a costului de transport.

Consumatorul se obliga sa achite magazinului costurile solicitate de acesta pentru serviciile pe care le presteaza, necesare pentru stabilirea acordarii sau nu a dreptului de retragere ca urmare a procesarii Declaratiei de retragere.
In cazul in care Consumatorul nu achita magazinului aceste costuri in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii lor, incepand cu a 6-a zi lucratoare magazinul va calcula si costul serviciului de depozitare a produsului returnat, in valoare de 1 leu pentru fiecare zi de depozitare.
Consumatorul este avizat ca in cazul nerespectarii termenilor si conditiilor prezente si in lipsa achitarii costurilor solicitate de catre Profesionist pentru serviciile pe care acesta le presteaza, produsul va fi retinut drept garantie de catre Profesionist si va putea trece in proprietatea acestuia fara alte formalitati din momentul in care aceste costuri depasesc suma de restituit Consumatorului.

3. Politica de confidentialitate

Puteti citi politica noastra de confidentialitate aici.

4. Informatii privind siguranta datelor clientilor

Accesul la zona de administrare este securizat, doar angajatii Podoabecustil.ro avand acces la informatiile clientilor.

Parola de acces in contul clientilor se stocheaza criptat in baza de date, fara posibilitatea de a vedea in clar parola. Clientii pot apela la metoda de recuperare parola, in cazul in care isi uita credentialele de acces.

Pentru alte informatii privind dreptul asupra datelor clientilor, va rugam sa cititi politica de confidentialitate.